Місце і коротка характеристика надзвичайних подій:
Голованівський район, с. Перегонівка: виникла пожежа 1,5 м2 стіни господарчої споруди на території приватного домоволодіння. Причина – встановлюється.
Олександрівський район, с. Михайлівка: виникла пожежа 5 м2 домашніх речей та меблів в одноповерховому приватному житловому будинку. Причина - встановлюється.
м. Кропивницький, вул. Дворцова: виникла пожежа 25 м2 побутових речей у підвальному приміщенні будівлі комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради». Причина – встановлюється.
м. Кропивницький, вул. Байкальська: виникла пожежа 25 м2 даху приватного житлового будинку та 10 м2 домашніх речей на горищі. Причина – встановлюється.
Кропивницький район, с. Українка: виникла пожежа легкового автомобіля ВАЗ-2104. Причина – встановлюється.
Маловисківський район, 663-й км автодороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка: підрозділом 23 ДПРЧ надано допомогу по буксируванню легкового автомобіля з кювету на безпечну ділянку дороги.
Новгородківський район, 17-й км автодороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг: підрозділом 27 ДПРЧ надано допомогу по буксируванню легкового автомобіля з кювету автодороги.
м. Новоукраїнка: підрозділом 19 ДПРЧ надано допомогу по буксируванню вантажного автомобіля з ускладненої ділянки дороги.
Компаніївський район, 84-й км автодороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв: особовим складом 28 ДПРЧ надано допомогу по ліквідації наслідків ДТП за участю легкового автомобіля та мікроавтобуса. Рятувальники дістали тіло загиблого пасажира із салону легкового автомобіля та відбуксирували мікроавтобус з кювету.
м. Новоукраїнка: підрозділом 19 ДПРЧ надано допомогу по буксируванню мікроавтобуса з кювету автодороги.
Кропивницький район, с. Грузьке: підрозділом 4 ДПРЧ надано допомогу по буксируванню автомобіля швидкої медичної допомоги з ускладненої ділянки автодороги.
Прес-служба Управління Державної служби України
з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області
Посилання на прес-службу Управління ДСНС в області обов’язкове